mandag den 14. november 2011

Who knew...

Hej!
I dag er så det første indlæg, hvor jeg også skriver på dansk! Yay for det. Nå men i dag har jeg været til sangundervisning og spillet med bandet. Lige nu til solosang øver jeg på at synge "Trade Mistakes" af Panic! At The Disco, som jeg skal fremføre på tirsdag til en workshop for alle sang eleverne på musikskolen. Nervøs? JA!
Lige nu til band øver vi os på sangen "Who Knew" af P!nk. Jeg skal synge overstemme, og jeg kan godt sige jer at den er høj!! Godt det kun er i omkvædet. Men vi mangler stadig et navn... Har i nogle gode ideer? Nå men det var lige alt for i dag ;)
-Kys fra Sofia

Hi!
So today it's my first post, were I also will be writing in Danish. YAY!
So today I was practicing with the band, and I was also at my songlessons. Right know I'm practicing on singing "Trade Mistakes" by Panic! At The Disco, cuz' in next week I have to sing it in front of alot of people. Nervous? YES!
With the band we're playing "Who Knew" by P!nk.  But we're still missing a name.. Hmm got any ideas? So that was all for today.
-Kisses from Sofia




2 kommentarer: